perjantai 15. tammikuuta 2010

Ensimmäinen varsinainen postaus ;)

Mulla on pienen pieni ongelma. Minä en osaa yksinkertaisesti laittaa layouttia ittelleni, saati sitten tehdä sellaista. Minä löysin tosi söpön layoutin ja yritin laittaa sen käyttöön, mutta en siinä vaan sano jotain, että HTML koodi ei ole oikeassa muodossa. Höh. Sitten vähän niin kuin luovutin ja nyt toivoisin, että joku ihana fiksu ihminen osaisi auttaa minua. No, kunnes prinssi/prinsessa Urhoollinen tulee auttamaan minua, joudun tyytymään tähän valmis blogipohjaan.
---

No, päivän oikeaan aiheeseen:
Minä haluaisin uuden hajuveden. Olen lievästi kyllästynyt jo edelliseen hajuveteeni, Escadan Moon Sparkleen.

Tai en minä ihan kyllästynyt siihen ole, mutta haluaisin uuden, ennen kuin totaalisesti kyllästyn enkä halua käyttää sitä ikinä. Vois olla silleen, että vaihtelee välillä kahta hajuvettä. Ja olen jo löytänyt täydellisen hajuveden, minkä ehdottomasti haluan.
Versacen Bright Crystal.

Onko ihanampaa hajuvettä edes keksitty? Epäilen. Mutta miksi ihmeessä nuo molemmat ihanan tuoksuiset hajuvedet on noin rumissa pulloissa? Kaikki ihanimmissa pulloissa olevat haisee KAUHEELLE. Tai entäs Chanel No 5? Sen pitäis olla jonkin sortin legendaarinen hajuvesi, mutta YÖK, se haisee ihan mielettömän pahalle :D Miettikääs sitä sitten.

Noh, tässä kaikki tältä erää, saatte myöhemmissä postauksia päivän asuista ja näin pois päin, tällä hetkellä oon niin unattractive, että jätän suosiolla itseni kuvaamisen väliin. :D

0 kommenttia:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns