lauantai 16. tammikuuta 2010

Läksiäisjuhlat

Rakas pikkuserkkuni Paula lähtee maanantaina (ylihuomenna!!) vuodeksi AuPairiksi Amerikkaan jonnekkin kohtuullisen krhm. varakkaalle perheelle. Ja minä kökötän täällä kämäsessä Lappeenrannassa missä ei ole edes Zaraa, JC:tä tai edes GinaTricot:ia! Kateellinen? En suinkaan. :D No ei, oon tosi ilonen Paulan puolesta. Tulee ikävä. Et oiskii parasta päivitellä blogiis useesti tai saat turpiis sillo ku tuut takasin Suomeen. :D Nojoo. Tänään oli siis Paulan läksiäisjuhlat. Meillä oli lahja mun tädin ja sedän ja meidän perheen kanssa yhteinen. Ehkä, en oo ihan varma. :D Mutta minä ja minun siskoni askarreltiin ihan sairaan hieno kortti. Siis onko hienompaa korttia ikinä nähty? :D Ja kun me kaks poropeukaloo sitä väännettiin, ni huh huh, ihme että tuli edes noin hieno. :D
Siinä on kaksi muffinia, vihreä ja vaaleanpunainen. Tuo vuoka on leikattu oikeasta muffinivuoasta, joita ostin vähän aikaa sitten Indiskasta. Rusetti on tehty jostain vaaleanpunaisesta nauhasta ja kiinnitetty ohuella rautalangalla + liimalla. Muffinien päässä on pienet "timantit", kynsikoristeet, joita me saatiin lahjaksi juurikin Paulalta. Ja kuvassa ei taidakkaan näkyä, mutta itse korttipaperi oli jännästi kiekurainen.

Ja päivän asu siihen läksiäispippaloihin oli violetti raitamekko, mustat sukkahousut ja valkoinen villatakki. Kuvassa ei näy kunnolla sitä, miten se helma menee jännästi silleen pallohameen omaisesti, toisaalta siinä on sellaiset jännät lärpäkkeet sivulla.

Mekko: One Way
Ponnarit kädessä: Primark Käsikoru: Nomination (Kultakello)


Asusteina toimivat tänään söpö violetti, tikattu sydänlaukku ja ihanat korvikset, missä on sateenvarjo ja tyttö ja poika heiluu siinä alla :)


Korvikset: BikBok
Laukku: Seppälä



Huomenna sitten pitääkin mennä mun kaverin kanssa valmistelemaan maanantaiksi väittelyä. Ei kauheesti huvittais, sillä aihe ei toivottavasti kosketa minua nyt tässä missään vaiheessa ja muutenkaan ei kiinnostais tehä mitään äidinkielen tunneilla, kun opettaja on sellainen kaksinaamainen kääkkä. Aiheena on muuten abortti. Kerron sitten myöhemmin joskus, miten se väittely meni.

0 kommenttia:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns