sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Back in town

Kuten jo tiedättekin, olin tällä viikolla neljä päivää tutustumassa setäni työpaikkaan. Luvassa oli siis mm. papereiden mapitusta, papereiden silppuamista ja hinnastojen kirjausta tietokoneelle. Itse työtehtävät ei sinäänsä kuulosta varmastikaan kovin mielenkiintoiselta, mutta viihdyin todella hyvin siellä. Viihtymiseni todennäköisesti johtui suurin osin rennosta ilmapiiristä ja mukavista ihmisistä.
Koska Helsingistä on kohtuullisen pitkä matka Lappeenrantaan, en todellakaan lähtenyt töiden jälkeen illaksi kotiin, ja majoituspaikkanani toimi setäni vieras-/varastohuone.
Aika ei muutenkaan käynyt vapaa-aikanakaan tylsäksi, siitä pitivät huolen makkaraa muistuttava hellyydenkipeä labradorinnoutaja sekä (mukamas) arka herttainen kissa.
Joka kerta, kun astelin portaat alakertaan huoneestani, tuo otus odotti minua rappusilla häntä heiluen. Ihan käsittämätöntä, kuinka toinen voi olla innoissaan minun näkemisestäni joka kerta yhtä paljon ja vastassa minua jopa vessan ovella... paitsi silloin kun joku oli keittiössä. Silloin kun joku oli keittiössä, kaikki muu oli toissijaista ja keittiön ovella vartioitiin herkkujen toivossa sydäntäsärkevä ilme kasvoilla.
Siinä on toinen sydäntensärkijä. Tällä pikku kissalla oli tassu vähän pipi, siksi se oli tavallista enemmän sisällä ( lue: minun sylissäni.) Sitä oli aikaisemmin kohdeltu kaltoin ja pahoinpidelty, siksi se vähän aristelee uusia ihmisiä. Hah. Olin saapunut ovesta sisälle alle kymmenen minuuttia sitten ja juuri istahtanut sohvalle istumaan ja kissa puskee syliini ja nukahtaa siihen.

Kävimme myös vähän shoppailemassa kauppakeskus Jumbossa. Harmikseni Jumbossa ei ollut ginatricotia eikä minulla ollut mahdollisuutta päästä käymään Monkissa, mutta ehkä näin oli parempi, rahatilannekaan ei ollut mikään ideaali järjettömään shoppailuun. Ihan tyhjin käsin en kuitenkaan poistunut sieltä kauppakeskuksesta. Löysin Zarasta söpön topin, missä on (what a surprise) kukkia. :D
Anteeksi, että brutaalisti katkaisin pääni pois noista kuvista, mutta uskon, että annatte anteeksi, kun kuulette kuvailun naamastani kuvaushetkellä. Näytin siis kutakuinkin kyllästyneeltä ja juopuneelta porsaalta, joka ei ollut nukkunut viikkoon + kosteat hiukset ja levinneet meikit suihkun jälkeen.
Tiedän, että olen ostellut lähiaikoina liikaa kukkakuvioisia juttuja, mutta kun näin tuon selkäristikkojutun (osaan hienot termit piste com...) , olin mennyttä naista.
Ja lopuksi vielä joku random fiilistelykuva setäni talosta. :)
Miksi meillä ei ole noin söpöjä tapetteja ja oi miksi meillä ei ole tuollaista kaappia tai edes kokovartalopeiliä? :(

1 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

ooooooooooh tuo kisu <3

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns