perjantai 12. helmikuuta 2010

Halailua ja hiustuotteita

Ensinnäkin lämmin kiitos kaikille rakkaille tukioppilaille ja muillekkin kavereille, jotka auttoivat halipäivän järkkäilyssä ja yleensäkkin halaili minua!<3 :)
Tänään oli siis meidän koulussamme HALIPÄIVÄ. Elikkäs tukioppilaat, eli minä ja kasa muita ihmisiä, jaettiin kaikille oppilaille, jotka tahtoivat, sellaiset sydämet. Sydämet laitettiin sitten kaulaan ja kuljettiin ne kaulassa koko koulupäivän. Niihin sydämiin kerättiin sitten nimiä kaikilta ihmisiltä, joita halasit.
Asuni oli tällä kertaa tällainen:

Musta paita: H&M
Raitapaita: Ginatricot
Sydän: Kaisun erikoissydämet <3

Sitten koulun jälkeen mentiin kaveriporukalla koffariin. (Coffee House u know :D ) Join maailman ehkä yhtä ihanimmista kahveista: Caffe Mochan kinuskikastikkeella. Koffarissa sitten istuskeltiin ja kerrattiin viikon tapahtumat kavereitten kanssa. :)
Parin tunnin istuskelun (sori myyjät..) jälkeen kävinkin taas vähän krhm.. ostoksilla. Ihan oikeesti hävettää, kuinka paljon oikeasti ostelen tavaraa! Mutta tällä kertaa ostokseni eivät olleet vaatteita, eivät pelkästään minulle ja mikä parasta, ei minun rahoillani ostettuja. :D Kuten Paukku jo blogissaan kertoi, Lappeenrannan keskustassa sijaitseva HairStore lopettaa toimintansa, kaikki tuotteet olivat siellä -50%. Kiitos Paukku, että kerroit siitä! Olis nimittäin mennyt koko alennus ohi korvien. Lähdin ostamaan Rockaholic - kuivashampoota ja jotain hiuslakkaa. Mukaan tarttui sitten tämä kuivashampoo, Bed Head hiuslakka ja pakkaus, jossa oli kahdoksan matkakokoista WWW hiustuotetta. Olen tyytyväinen!


Olen miettinyt blogini nimen vaihtoa.. onko ehdotuksia? Vai pidänkö samana? Anyway URL - osoite ei tule muuttumaan, joten tulette löytämään minut jatkossakin osoitteesta somethingcuteandfunny.blospot.com .. Ainakin toistaiseksi. ;)

0 kommenttia:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns