sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Catchin' up with grandma

Kävimme tänään mummolassa, ukkini täytti 75 vuotta, joten kävimme moikkaamassa heitä. Mummo oli löytänyt kaappiensa perukoilta siskolleni ja minulle koruja. Eve varasi itselleen kellon ja rannekorun. Minä valitsin itselleni kuution muotoisen kaulakorun, jossa on pieniä feikkitimantteja. Lupasin Evelle, että hän saa joskus lainata kaulakorua, jos minä saan joskus lainata sitä käsikorua. Ja kun meidän mummostani on kyse, kukaan ei lähde vierailultaan nälkäisenä. Joten päätin sitten tänäänkin jatkaa ylensyömisen saralla. Tarjolla olikin päivällinen, jälkiruoka ja myöhemmin kahvit. Päiväruoankin jälkeen olin jo täynnä, mutta kuvitelkaa oloni sen jälkeen, kun piti syödä jälkiruoaksi kiisseliä ja myöhemmin vielä voileipäkakkua, täytekakkua, mokkapaloja et cetera. Lupaan siis jälleen, että en syö ennen ensi viikkoa mitään. No, nyt olen selvinnyt kotiin asti halkeamatta ja nyt onkin seuraava prosessi: pakkaus. Olen aina ollut surkea pakkaamaan. Kuten tästä postauksesta ehkä olette huomanneetkin. Ja jotta tietäisitte, millainen kaaos huoneessani tällä hetkellä vallitsee, näpsäisin kuvan huoneestani kesken pakkausprosessin.
 
Älkää huolestuko, ei huoneeni näytä yleensä (ihan) noin kaamealta. Kaadoin nimittäin about koko vaatekaappini sisällön lattialle katsoakseni, mitä otan matkalle mukaan.

Olen todella innoissani tästä matkasta. Ainut varjopuoli tässä on sää. Voiko olla mahdollista, että koko talven on ollut n. -10 - -25 astetta pakkasta ja nyt, kun olen menossa laskettelemaan, silloin tietenkin on luvattu meille sääksi +1C. vttstnprkl. Siis ihan tosissaan. KOKO TALVEN olen kärvistellyt järkyttävän kovissa pakkasissa ja sillin, kun pakkanen ei olisi häirinnyt yhtään, niin silloin tietenkin on plusasteita. No, peukut pystyyn, että rinteet olisivat hyvässä kunnossa ja ei sataisi vettä/räntää.

1 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

Hyvää reissua!
Kaunis koru!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns