sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Happy Valentine's day to you all !



Ihanaa ystävänpäivää teille kaikille!

Ihanaa, tosiaan. Jos kaksi tuntia kirkossa kello kymmenen aamulla (normaalisti herään kello kaksitoista) kuulostaa teistä ihanalta, niin olette varmasti hyvin kateellisia minulle nyt. Yritän olla angstaamatta suuremmissa määrin, mutta ystävänpäiväni ei alkanut ehkä ihanteellisimalla tavalla. Ei ollut romanttista puhelua poikaystävältä, eikä minun nimelläni varustettua kukkapuskaa ovella. No, en sitä odottanutkaan, en sitä edes toivonut. Olisin ehkä toivonut kuitenkin jotain muuta, mitä nyt tässä sain.
Ei, en nyt tarkoita, että olisi niin kamalaa olla kirkossa. Olen tällä hetkellä sen verran ärsyyntynyt, että en osaa edes muodostaa järkeviä lauseita :D

Miten nyt selittäisin tämän järkevästi... Ihmiset, joita pidät aluksi hyvinä tyyppeinä. Olet pitänyt heitä hyvinä ystävinäsi. Sitten älyät jossain vaiheessa, että hei katos, tämä tyyppi onkin täysi asshole. Hän joko loukkaa sinua tai jotain lähipiirissäsi. Näitä ihmisiä arvostan sanoinkuvaamattoman vähän. En ehkä tiedä mitään raivostuttavampaa ihmistyyppiä kuin tuollaiset. Vetää vertoja jopa kyynisille ja tekopyhille ihmisille.

Jos olet sitä mieltä, että voi, kuinka helppoa elämä on silloin kun olin vielä peruskoulussa blah blah blah, niin saisit kyllä vähän perehtyä minun ikäisteni elämään. Ihmissuhteet, joiden monimutkaisuus ylittää jo pahimmatkin saippuaoopperat, joiden monimutkaisuus menee välillä itseltäänkin vähän ohi, ei ole mitään kauhean hauskaa. Varsinkaan jos olet keskellä ihmissuhdesotkua olematta tavallaan ollenkaan osana sitä. Jos joudut toimimaan niin sanottuna välikätenä.



Jotta tämä postaus ei jäisi ihan täydeksi angstiksi, kerron tässä uutisia!
Elikkäs olen siis hakemassa nyt töitä kesäksi. Minulla on vähän suhteita, joten hain Kafiinaan. Kafiina on siis kahvila Lappeenrannan satamassa. Soitin tälle kahvilan omistajalle. Olen nuorempi, kuin yleensä heidän työntekijänsä, joten saisin töitä lähinnä kiireapulaisena, mikä ei sinäänsä haittaa minua yhtään. Noh, joka tapauksessa. He eivät olleet vielä alkaneet miettiä kesän työntekijöitä, joten en saanut vielä mitään suurta selkoa vielä saanko töitä. Mutta tehtäväkseni sain kuitenkin laittaa tälle kahvilan omistajalle sähköpostia, että kuka oikein olen ja miksi minun tulisi saada töitä. Ja sitten reilun kuukauden päästä he soittavat minulle ja sovimme ajan haastatteluun. Iiks. Toivottakaa onnea! :)

1 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Hyvaa ystavanpaivaa sinnekin!

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns