keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

5 things part 3

5 things I have noticed
 (kuulostaapa fiksulta :D)

~Aina ei tarvitse välittää
Aina ei myöskään jaksa välittää. Ja se on yllättävän vapauttavaa. Esimerkiksi en jaksa kiinnostua yhtään Islannin tuhkapilvestä.. tai lakoista sun muista. Toki pahoillani heidän puolestaan, joita asia jollain tavalla koskettaa, mutta minua ei jaksa kiinnostaa. En myöskään ymmärrä miksi kaikki laikkoilevat, en tiedä mikä on laillinen lakko, en oikeastaan tiedä mistään mitään. Ja olen onnellinen, ettei minun tarvitsekaan.
~Paksut huulet + nudeväri = huono yhdistelmä
Olen aina halunnut kokeilla miltä minulla näyttäisi nudehuulet. Kuten jo otsikosta voi jollain tavalla päätellä, vastaus on: EI HYVÄLTÄ. Tai jos olen menossa halloween juhliin ja esitän haamua tai luurankoa, nudehuulet on hyvä vaihtoehto.

~Mitä tahansa teen, se ei ole minun vikani
...ainakin matematiikan opettajani mielestä. Hän on saanut jostain päähänsä, että olen jonkin sortin nero (krhm.. mitä en TODELLAKAAN ole) ja olen nyt hänen suosikkioppilaansa. Saan periaatteessa tehdä mitä vaan tunnilla ja se ei ole minun vikani. Muutamana hyvänä esimerkkinä mainittakoon se, että silloin kun juttelen kaverilleni tunnilla, opettaja huutaa: "Jenna, älä häiritse Leeniä!" eikä vaikka "Tytöt, olkaa hiljaa!". Ja eräänä kauniina päivänä saimme yhden matikan kokeet takaisin, ne meni tavallista huonommin minun kohdaltani. (Sanoinhan, etten ole nero.) Opettajamme käveli minun ja Jennan luo ja sanoi: "Sinulla on kyllä aika huono vaikutus Leeniin, kun se koe meni tavallista huonommin, että kannattaa varoa, jos haluat olla tässä ryhmässä." Ei, ei toki huono numero voisi johtua tyhmyydestäni. Ei, se on kaverini vika.

~Kielletty himoittaa kaikkein eniten
Minulla ja kavereillani on projekti: ei herkkuja viikolla, viikonloppuisinkin vain kohtuullisesti (aika vähän).
Näiden viimeisten päivien aikana, jolloin minun ei olisi tullut syödä karkkia/muita herkkuja, ne himottavat minua tavallista enemmän. Ja huomaan joka puolella erilaisia houkutuksia. Siskoni leipoi kääretorttua maanantaina, tiistaina kävimme kaupassa ja iskä ja siskoni ostivat itselleen suklaata, tänään äiti puhui jotain hyvistä kakkuohjeista... :D Pitää vaan yrittää pysyä lujana ja hokea mielessäni, että "suklaa menee suoraan lanteille suklaa menee suoraan lanteille..." Tänään kyllä sorruin ja söin kaksi karkkia. Paha minä.

~Olen hyvin nirso
..tai hyvin täydellisyydenhakuinen. Varsinkin vaatteissa. Ärsyttävin tämä piirteeni on silloin, kun etsin jotain tiettyä, kuten kenkiä. "Liian pieni korko, liian suuri korko, liian paksu korko, liian ohut korko, hassut nauhat, outo kärki..." Uusimmat ongelmani ovat rippimekon löytäminen. Aluksi ajattelin, että äiti voi tehdä minulle sen mekon. En löytänyt kangasta, jonka kelpuuttaisin. No, sitten ajattelin, että voisin tilata jostain nätin mekon. "Liian lyhyt. Liian pitkä. Liian röyhelöinen. Tos on huonot värit. Kato totakii saumaa. Siinä pitäis olla pyhkeempi helma..." And the list goes on...


+ 1 Kesä on tulossa, Impulla oli tänään shortsit koulussa!

1 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

haha, toi nudehuulihomma :)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns