sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Headin' back to home

 Day 4

Tänään olikin ohjelmassa kotiinpaluu. Siivosimme kämpän aamulla lähtökuntoon ja lastasimme tavarat autoon. Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että onko mahdollista, että vaikka tavaran pitäisi oikeasi olla vähentynyt menosuuntaan verrattuna, se silti vaikuttaa siltä että tavaramäärä olisi ihmeellisesti lisääntynyt huomattavasti. Meillä nimittäin taisi käydä niin. Meidän kohtuullisen tilavan katumaasturimme takakontti oli nimittäin ihan ääriään myöten täynnä. Siivouksen, pakkauksen ja pienen kuvaussession jälkeen olimmekin jo taas matkalla.
 
  
Lisää kierrepotaita! Me likey!

Matkalla pysähdyimme Juvan ABCllä syömässä. Löysin sieltä myös ihania Paavo Pesusieni - suklaamunia, ostin yhden itselleni ja toisen ystävälleni lisäksi hänen lahjaansa.


Kuten kuvassa näkyy, tuo muna oli ihanasti puoliksi valkosuklaata ja puoliksi maitosuklaata, ei silleen hölmösti niin kuin Kindereissä. Oli kyl hyvää. Omnomnom.


Katsokaa nyt. Voiko tuollaista kukaan lapsi tai lapsenmielinen vastustaa? En minä ainakaan. :D
Juvan jälkeen matkasimme vielä jonkun tunnin ehkä, kunnes pysähdyimme Mikkelissä. Ihan vain Gina Tricotin takia. Ja uskokaa tai älkää, MINÄ en ehdottanut siellä pysähtymistä, eikä myöskään siskoni. Äitini oli tämän loistavan idean takana. Olin jo aikaisemmin nähnyt Demissä ihanan laukun Ginasta, mutta en osannut odottaa sitä löytäväni. Mutta tittidii, minä löysin sen ja olen nyt onnellisesti tämän kauniin laukun omistaja.


Se on tilava, se sopii moneen vaatteen ja värin kanssa yhteen, se on ihana, se oli halpa! Voiko parempaa olla? No voi, aina voi olla parempia, mutta tuo kelpaa minulle oikein mainiosti. Hintalappu näytti muuten 19,90€ joten ei nyt mistään kovin kalliista tuotteesta mielestäni puhuta.
Mikkelin pysähdyksen jälkeen suuntasimmekin suoraa päätä kotiin. Aah, home, sweet home! Ja kone, sweet, kone!  Neljän päivän jälkeen olikin jo melkein vieroitusoireita. :D No ehkä se teki ihan hyvää minulle.

0 kommenttia:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns