lauantai 6. maaliskuuta 2010

Shoppailua Nilsiässä

Day 3

Tänään ohjelmassa olikin, yllätys, laskettelua! :D Nojoo, sen lisäksi me kävimme Nilsiän keskustassa shoppailemassa. Siellä oli tasan yksi k-market, pankki, SkiMac ja Kesport. Kyllä, kesport, ei Intersport. Mutta uskokaa tai älkää, minä onnistuin sellaisesta pienestä rupukylästä ostamaan jotain. Ja nyt en puhu suklaapatukasta tai vastaavasta. Minä nimittäin ostin sieltä pipon. En kyllä itselleni, mutta ostin kumminkin. Ystävälläni nimittäin oli juuri tänään syntymäpäivä, niin päätin ostaa sen pipon hänelle syntymäpäivälahjaksi. Minun pitäisi saada jonkin palkinto shoppailutaidoistani. Ja unohtelevaisuudestani. En tietenkään nimittäin tajunnut ottaa kuvaa siitä piposta ennen kuin paketoin sen.
 
headtothehills.co.uk

Tuollainen se pipo kuitenkin oli, mutta vaan sellaisena vähän turkoosintapaisena sinisenä. Peukut pystyyn, että ystäväni pitää siitä! 
Illalla kävimme muuten uudestaan rinteessä, silloin oli paljon kumpareita. Menimmekin sinne kumparelaskutarkoituksessa. Menimme niistä kummuista kovien vauhtien ja pomppujen toivossa. Ja siinä onnistuimme, vähän ehkä liiaksikin. Olen ylpeä saavutuksestani siinä vertaa, että minua ei tultu hakemaan alas moottorikelkalla. Mikä on kyllä toisaalta harmi, olen nimittäin aina halunnut olla sellaisen kyydissä. Yhden kerran onnistuin kuitenkin kaatumaan. Olin nimittäin juuri saanut kovat vauhdit yhdestä kumpareesta, mutta pieni lapsi tuli JUURI eteeni. No, tiukka kaarto vasempaan, suoraan suureen pomppuun. En tietenkään osannut varautua pomppuun. Seuraava asia minkä tajusin, olinkin jo maassa mahallani ja olin onnistunut kolauttamaan suksen selkääni. Miten se tapahtui, on mysteeri allekirjoittaneenkin päässä. No, lisää huomenna. Adios! 

1 kommenttia:

paaluri kirjoitti...

hei rupukylistä löytyy kaikkea jännää ja saletisti uniikkia ja randomia. 8D meinas lähteä viime kesänä Fiskarssista pinkki antiikkipuhelin messiin...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns